Isnin, 25 April 2011

make up

make up is sangat2 wajib to all women....=p
ok..it just my pendapat lah...coz fanatik make-up..heyy...make up is in art category tau..ingat senang ke nak make-up?=p

start try put on make-up on my face when i am 3 yrz...yeahh,.....betullah..!!!..=p
n when im 6yrz,start buat make-up sendri...ala2 sosilawati la...cipta produk sendri..lallaala...hahahaahha...
when im in standard 3,ema dah kumpul duit beli make-up kat kedai..hahaah...
tp sorok,takut my mom jumpe...=p

n skrang,boleh la mekup org2=p....

lg best blajar make-up gune alternatif lain pulak...

ape die?

hehehhehe...photoshop....pki teknik yg org lain maybe xpakai kot..(sesat)





jeng jeng jeng...nie la hasil yang tak seberapenyew...=p

1 ulasan: